Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- This one's for the people who can't read ~ Liam Gallagher
- OPA GAAT UIT Z´N DAK!!!!!
- alle gekheid in het gekkenhuis
- Als je in god gelooft zal je nooit nog bang zijn. Inderdaad want dan ben je alle realiteitszin kwijt
- Ik moet nu niet kakken.
- Ik ben de belichaming van het woord "IRRITANT"
- Geobsedeerd in het gebedsoord
- Beter een half spreekwoord,
- het is hier altijd donker, ik weet niet waar dat aan licht
- Ik heb vorige week een nr van queensrÿche opgezet en ge hebt het ni eens gehoord - jawel! - welk was't dan? - Silent lucidity. - ....Neeeeeeeee
- Op 3 en 4 Mei 2001 worden in de Koninklijke Schouwburg in Den Haag twee rexc3xbcnieconcerten gegeven door de vier originele leden.
- De baas heeft een vet loon, ik verdien geen knijt. Daarom dat ik ga kakken, in de baas z'n tijd.
- Absence of evidence IS evidence of absence
- Hoop in je zakdoek
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.