Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- als er 2 zeggen dat hij dronken is moet de derde gaan slapen
- KabouterBob: Zou Clem straks gaan lachten met genkboys à la Hazard eergisteren,
- Standard slikt ACHTSTE nederlaag bij Cercle. Leve CERCLE!
- Eske zje dwa kassee ta guil oe kwa?
- Bij weightwatchers zijn 3 leden afgevallen maar er zijn er ook 3 bijgekomen .
- Het verschil tussen een dialoog en diarree is, dat je bij een dialoog rond de pot kan draaien.
- fœtor ergo sum (ik stink, dus ik ben)
- Hallo ik ben Roel Tijskens en ik componeer wereldhits
- De snelheidsbegrenzer heeft een dubbel voordeel: hij komt de veiligheid ten goede en is handig om boetes te vermijdne.
- veroordeeld tot 28 jaar cel, maar niemand weet niet waarom ...
- Munoz verliest de bal een beetje knullig aan Oprut, die verder kan oprutten.
- the sherpetetor is back van planet wok
- De rokers worden bestraft de drugs mogen zomaar in het open baar gebruiken dat vindt ik persoonlijk veel erger voor onze kinderen ik vind wel een roker moet recpek tonen voor een niet roker maar anders om ook
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.