Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Onderzoek heeft aangewezen dat vooral nieuwe geboorten de oorzaak zijn van de groeiende wereldpopulatie
- wij kunnen er ook niets aan doen dat je spontaan aan je moeder denkt bij het horen van het woord ´boer´
- En dan is het voor ons leuk wanneer die mensen eens komen aankakken (minstens na 10 uur smorgens) en hun handdoek en stoel kwijt zijn
- ik ben vrij van religies sinds ik kon lezen
- Wanneer ze in quarantaine zetten, maar er moeten spratten gekocht worden
- ik voel de brui al hangen
- Sorry dat ik jouw humor niet grappig vind meneer Alex Agnew!
- PPA0303A HAMBURGER
- Ellert van Zijl, balletdanser-van-m'n-kloten, heeft een ongezouten mening over sauna's. Naar eigen zeggen heeft niemand er iets aan.
- Je moet toch maar zin hebben om die SCHIT van Trump opteruimen.Dat vind Ik
- Рул теіскенс is ен тoфи
- Ja, en om de vier dagen wordt er dan nagegaan of iemands ondergoed ververst moet worden
- Ericskei: als uw knie in de lucht is kan uw voet nie op de grond staan hé
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.