Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- omdat ik zo stink of wa
- Ik ben voor jou gevallen, languit op de straat, voor je mooie ogen, ik zag de stoeprand te laat
- Ga méé met de winnnnnddddd!
- mooie grietjes duren nooit lang
- Een lichaamsversiering met 9 bollen: Tattoomium!
- als je quitte speelt heb je niets gewonnen
- Roel Tijskens: "Nee, het logo van Starbucsk is niét gebaseerd op mijn gezicht"
- Woordenweetjes, flauwe zever en serieuze dingen op één site... Wat moeten we daar allemaal van denken?
- ik denk dat ik aan het smelten ben.
- Tis bij mij thuis. En ik ben verantwordelijk voor brand en evacuatie op mijn verdiep. Maar nen brandblusser kan er na 5 jaar zagen kan er niet af van de VUB. Tot er iets... voorvalt...
- Ik hoorde daarnet in het nieuws: "de seismologen reageerden geschokt"... Interessant taalgebruik, maar dan hadden ze dat ook wel even mogen specifiëren adhv de schaal van Richter
- altijd LOL aan je msn-naam toevoegen, lol!
- Champignons in de camions, compagnon
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.