Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- Dàt heb ik alvast achter de rug, dacht de bultenaar
- da´s net zoiets als digitale TV maar dan HEEEELEMAAAAAAL anders
- Ik heb geen eigendunk, ik heb zelfkennis! Ik ben niet arrogant, ik heb zelfrespect!
- Hoe noem je een crematorium voor lesbiënnes? - Gewoon, een crematorium. Want lesbiënnes zijn ook gewoon mensen. EN FUCK JOU ALS JE NIET AKKOORD BENT!!
- De vis is de kampioen in het eten van zijn eigen uitwerspelen; hij consumeert tot zes keer meer uitwerpselen dan dat hij er zelf produceert.
- Ne perdez plus de potentiels prospects grâce à un site internet pro
- Zelf ziet hij new age als een stijl die de deur opengezet heeft voor ongetalenteerde musici om erg saaie muziek te maken
- men mag geen blaffende honden wakker maken
- Ik ben alleen dronken op dagen met een d!!
- beter 1 schaap van de dam dan 10 in de put
- De kappers zitten met hun handen in het haar
- Genk toont wie de baas is: competitieleider opent play-offs met verdiende zege, Club mag titel vergeten
- 't is nimieje wa 't gewist is en 't zal nooeit nimieje wurre wad 'et was
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.