Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It was a very formative time for me when I was getting into music It was the year of the concept album and there were so many fantastic singles ~ Paul Weller
- aterdagmiddag heeft Arjen Robben in een kort filmpje op de media van FC Groningen zijn comeback kond gedaan
- Zomaro Imanda
- De baas heeft een vet loon, ik verdien geen knijt. Daarom dat ik ga kakken, in de baas z'n tijd.
- het ei van olympus
- waarom zitten mannen in de kroeg ? ze hebben een vrouw of ze zoeken er een
- Hoefkens & Blondel: belaughable unusualares
- planreepkes mark! PLANREEPKES!
- As ‘cool’ as it is to imagine that the ants have some level of sentience that will allow for altruistic behavior, it’s just not possible.
- Tja belgische tv is geen bal op de tv dus draai aan die knop en ga maar mee feestje bouwen en die van tv liters substral tegen uitdrogen die planten
- Sorry dat ik zo stonk. Ik was mezelf niet.
- Ik heb vorige week een nr van queensrÿche opgezet en ge hebt het ni eens gehoord - jawel! - welk was't dan? - Silent lucidity. - ....Neeeeeeeee
- Ontmoetingsplek, paarden houden maar dan anders
- Plaats product. Shit spanklem
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.