Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Excuse me while I kiss the sky ~ Jimi Hendrix
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Nihil Valuta Absentsis : afwezigheid heeft geen waarde.
- Er gaat nogal gekakt worden in Mechelen 🤔
- wie aan de weg timmert heeft veel spijkers nodig
- Why do stupid people think rudness compensates being an incompetent twat?
- You are an annoying, depressing whiner. If whining and complaining would change the world, you would be the new messiah!
- Computers: why are mine always shite?
- Ik val op Spaanse jongens, dus ik ben Pedrofiel
- Het vuurwerk is daarnet (22.15) losgebarsten
- Als je bij het woord "puik" aan kots (puke) denkt, wordt het allemaal plots een pak minder feestelijk
- smells like Noo Leiko on schorsenerenday
- Genk verliest: 'Krabbers! Caféploeg! Failliet! Het zal wel aan de scheids gelegen hebben! ...' Genk wint: 'Schandalig! Ze hebben geld van de steenkoolmijnen gekregen! Successupporters!
- De bediener van de beamer kon het beamen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.