Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Metallica: de onbetwistbare Boney-M van de metalwereld. Pussies.
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- de leerling snapt er niets meer van
- zie je iets waarvan je denkt "dat hoort niet op de grond", dan raap je 't op en leg je het weg, anders wordt het hier te bont!!
- beter tien vingers in de lucht dan een aan de cirkelzaag
- I have said it doesn't times already! Ik heb het al duizend keer gezegd!
- Moest er morgen een nucleaire oorlog uitbreken, dan zou alles sterven behalve kakkerlakken en Keith Richards.
- Nicca van Der Zwalp, schaakverslaafd, is er letterlijk en figuurlijk helemaal ziek van! De politie heeft mij gevraagd dit te delen.
- Wie weet schuift die vieze acrobaat zijn saucisse wel in het geoefende holletje van de al even perverse clown!
- Over de hond in huis vallen
- Hé jij! Jij die dit leest! Jij bent TOF!!!
- Porno is de cocaïne van de seksbeleving
- wie niet waagt spaart geld uit
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.