Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I have been happier in the past week than I ever imagined possible and it doesn't have a damn thing to do with the money. You're the real prize. The lottery was just a bonus ~ Jeff Porcaro
- Yeah! Sektes! Wat een uitvinding! Eens je er in zit zie je niet meer hoe fucking ziekelijk het er aan toe gaat
- als jouw kont kon spreken zou ze een eigen paspoort moeten hebben
- JP kumt een 30 minute later vandaag ... dé is nog effe ontstopper hale biej de Carrefour vuur de linkse vrullie wc
- als het kalf verdronken is , kon het niet zwemmen .
- Namens het Nationaal Gaming Board ik hierbij melden dat uwe-mail is getrokken winnaar van het programma gehouden op 10/04/2010.
- Welk dier is het onverschilligst? De lama! Lama zitten als je ‘t niet zo ‘n goei vindt ????
- da was goverdomme ne lieve hond jonge!
- Neem nooit je hondje mee naar de Chinees
- 'Mr Bean brengt mensen bij elkaar' de tijd waar we nu inzitten: GEEN SAMENSCHOLING!!!
- Ik heb vandaag 'met ne Franse slag' gedweild. J'ai essuyé aujourd'hui avec un coup Française
- depenisvanjezus
- Maaf, laman yang Anda cari di blog ini tidak ada.
- zo'n van 1000 vaders
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.