Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Ik ben 27 jaar wegenwachter geweest bij vdab en raadt iedereen aan om een lid maat schap en niet vergeten een euro pech af te sleutelen on mis baar toen ik nog in dienst was heb ik drama's mee gemaakt
- Echt belangrijke mensen, zijn mensen voor wie belangrijk zijn, niet belangrijk is :-)
- Denk je nu echt dat jouw mening mij ook maar iéts interesseert???
- 'Zo, dat was het dan, hier scheiden onze wegen. Bedankt voor de samenwerking!' 'Fuck off'
- was die vuile kut kuypers weer wat een misselijke strontzak
- da zijn die wijven die altijd met die twintig negums staan te klappe
- de kerstman bestaat niet!!!
- tis nie omdak wijs, da ge moet kijken
- Het probleem is dat er eigenlijk geen probleem IS!
- oposti oposti!
- Ik ben nog nooit gaan zwemmen!
- Iemand ontscheiferen helpen mij met deze kan mail te? Aan uit niet ik er kan,! Albankt bevast!
- Sprookjes zijn verhaaltjes waar een les in verwerkt zit. Dat van Roodkapje daarentegen is 100% waar gebeurd
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.