Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Flaciiiiiiiiiid
- Er is een voor en naaaa, in Appelscha, dus zeg allemaal maar jaaaa, het is nooit saai in Appelschaaaaaa
- Er komt een moment waarop je moet stoppen met een oceaan over te steken voor mensen die niet eens over een plasje zouden springen voor jou.
- het is ook altijd hetzelfde hier, telkens verandert alles!
- Jormeidt & Walbrik Allochtre
- als de hoed groot is zit er veel lucht in het hoofd
- Dịch vụ đổi thẻ cào sang tiền mặt / Ví Momo/ Tài khoản ngân hàng ATM nha
- Als infanterist heb ik veel gezien maar dit ....:kwaad:
- Even een facebook-overzichtje: geklaag, geklaag, complottheoriën, geklaag, insinuaties, geklaag, een grapje (!!!), geklaag, aandachtstekort, geklaag.
- u vindt dat ik onverzorgd overkom? Ikzelf ook, dus dan zijn we het daar al over eens
- dwaas in eigen buik
- Terwijl de STVV-speler een fraaie baltoets liet zien, at Fredje puddingtaart op de kokosmat.
- Greet laat bij iedere stap een scheet
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.