Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Ik had mij pecan verslikt in een nootje!
- de site voor mensen die speciaal naar het ziekenhuis gaan om mensen in die fles te zien plassen
- ...en dat los je dan maar op door ervoor te zorgen dat je broer spam in zijn brievenbus krijgt of hoe moet ik het zien!?
- Vous ne devriez pas être découragé par l'état actuel des choses. Parfois, de bonnes choses arrivent à de bonnes personnes, et c'est l'une d'entre elles.
- ik heb een gespierde scheur
- Als kind leer je ook niet fietsen enkel door er naar te kijken
- if bleiters bother you, go full screen!
- ik heb ´n geheugen als een.... euhm... zo´n ding met gaatjes.. uit de keuken... eeuhmmm
- Boro Bast Binsterens, een sigarenrokende zwermatoloog uit Flessenbarg, heeft het drankblik voor linkshandigen uitgevogeld
- de cafebaas is het goed zat
- I was there when this didn’t happen
- de pot verwijt de ketel dat de kat van huis is
- bloedzuiger , zes letters ... tampax
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.