Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Tja belgische tv is geen bal op de tv dus draai aan die knop en ga maar mee feestje bouwen en die van tv liters substral tegen uitdrogen die planten
- Excuse me, did something crawl down your throat and die ...
- ®Perann »
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- Religie: onderdanig zijn aan idiote wetten die je jezelf oplegt, schrik hebben voor iets wat je jezelf wijsmaakt en jezelf superieur voelen tegenover andersdenkenden
- Deksels, nu moet ik dreggen!
- Club Brugge doet me geeuwen. Zo fel dat mijn kaken ervan pijn doen
- Sechhhh!
- mph: € 600.000 l'année, la belle vie de retraité | mph: € 600.000 per jaar, het goede leven van een gepensioneerde
- Der jammerlappen beim Treppengeländer rutschen... Ist nochmal gut gegangen
- Van Der Gijp heeft het blijkbaar niet zo begrepen op de Rode Duivels. Dat is niet erg. Van sommige mensen is de mening niet belangrijk.
- ´t is precies al gene vette niemeer
- Never knock on heaven´s door..... ring the bell and run away hahahaha!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.