Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- I wrote my name in the sky with vomit
- MrDampfkessel
- daarnet goe gekakt man
- Héét ter mich toch eine inne wasbak geshiete biej de mannen zieker. Tom waas boes jonguh
- nu aan het werk, anders is er morgen nog een dag
- JAAAAAA... JAAAAAA... NEEEEEE... DAWEETIKNIEEE...
- "Kan je je laadbak aan de andere kant ook even open doen" is GEEN MEERKEUZEVRAAG GODVERDOEME STOEM TRUT!!!
- de site voor mensen die beginnen te huilen bij het horen van het woord ´Compostverwerking´
- Nergens gaat de vergankelijkheid van het leven zo prachtig gekleed als in een herfstig bos. ...;-)
- Hoesten in de elleboog en scheten laten in de knieholte
- jaja maandag de 25 ste naar carat rerion @ illusion
- Ach je lalt maar wat uit je nek
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.