Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Rowsjeej? Rowsjeeeheeej!?
- RodeCarp: misschien ben je zelf wel zielig...
- Ik heb ADHD Ik ben dus heel snel afgeleid omdat mijn hoofd/HOOFD Schouders knie en teen, Knie en teen
- Wie niet foefelt of erft, werkt tot hij sterft
- En vroeg of laat loopt het eens gigantisch fout en wie krijgt dan de schuld? Ja jij natuurlijk! En terecht!
- Dank u vaar de Lieve Verjaardagswensen! Schol
- ... maar ja, jij bent ook ONNOEMELIJK dom!
- My soul just left my body
- wie niet horen wil moet op de blaren zitten
- rood, butt zelf FUCKED!! van Kakken is van zeggen
- Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen
- ik heb één konthaar te veel
- De nietmachine van de vervelende collega niet niet goed. Net goed.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.