Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- ik verloor al 'n hoop, daarom issie 't ekoop
- de appel valt niet ver van de hoge bomen die veel wind vangen
- Soms is wachten op een bericht uitzichtloze hoop.....
- Dit moet wel de interessantste niet-interessante website zijn
- Wie zegt, dat je geluk niet kunt aanraken...heeft nooit een poot van een hond gehad.
- In de toegevoegde tijd, toen het kalf al verdronken was voor de Luikenaren, maakte Denkey er nog 0-2.
- als jij da argonant gedoe van gisteren goe keurd awel dan val je me vies tegen
- La muerte de una mascota es tan dolorosa como despedir a un ser querido, según la psicología
- Ik heb geen eigendunk, ik heb zelfkennis! Ik ben niet arrogant, ik heb zelfrespect!
- De wereld zit niet vol idioten. Ze zitten enkel strategisch zó verdeeld, dat je er elke dag wel eentje tegenkomt.
- Schlompbick Monyus
- Naar beneden klimmen, is iets zoals naar boven zakken
- Earsex... Once you go black, you go deaf!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.