Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- als twee zeggen dat hij dronken is, moet de derde gaan maffen .
- Er zijn zo van die oenen die niets beter weten dan op een blog te zitten
- de kok horen fluiten maar niet weten waar de lepel hangt
- De koe lacht op de grond
- zou Gipetto ook Pinokkio z´n piemelke vernist hebben?
- Van 1 ding ben je altijd zeker bij de ***, ze doen exact het omgekeerde dan wat ze beloven
- Waar gaan we dat schrijven Beligë door !!! Nergens, denk ik. Wat is Beligë eigenlijk?
- Why? Because FUCK YOU! That's why!
- Mijn buurman heeft mij een keukenolifant genoemd alleen maar omdat ik zij dat ik vond dat hij stinkt. Ik voel mij zeer gekwetst. Wat moet ik nu?
- wie alles slikt moet ook alles verteren
- De kous en de jas van edgardas jaskankouskas
- mijn schoonmoeder is mijn trouwma
- Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.