Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- er is geen enkele reden om mij lulhaas te noemen!!!
- You we’ll know show you how to how to design lead.
- Asking for a friend: does anyone know who played the main role in Forrest Gump? T hanks in advance
- Un eouf is enough!
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- stoogtudie met je moek-moek-moek!
- bu waas Thieuke inne sprint???
- sheikh rattle and roll
- Er ligt nog vrij veel sneeuw op het terrein, dat na deze wedstrijd helemaal kapot gespeeld zijn.
- det maakt neet oet...oppen droege goeie, kappen en sjnorken
- Fijn dat je erover nadenkt haken met mensen dan, maar mooi, gewoon zo, jij geen netels tenzij oprecht
- Gewoon ff over je kleren vrijven met een volle ballon,,dan blijft hy ook plakken tegen het plaffon !!
- Men zou eigenlijk degenen die het woord 'sensibiliseren' overmatig gebruiken, eens moeten sensibiliseren om daar grotverdomme eens mee op te houden
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.