Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- laat mij met gerust gvd! je bent echt ziek in u hoofd Ja ja omg ik like iets en ik stalk u zwijg gewoon en stuur mij daar niet voor aub zeg
- Tja, haben sie es doch noch versaut. Aber wär ja auch zuviel verlangt gewesen. Jedenfalls dürfte es das jetzt mit der EL gewesen sein, in Genk ist so nix zu holen.
- Hé Vadis wat zit er in je valies? Heej ja heej ja how
- op ieder potje plast een dekselse mens
- Maar mens, ik drààg niet eens een bril!!!!!
- keukenmeiden doen het met gegil
- Komt door die directiestoornissen dat je bedrijf zo spaak loopt
- kijk eens allemaal hoe 'n belangrijk leven ik heb! Ik ga koffie drinken bij staarbuks in Brussel en ik maak daar dan foto's van die ik op feesboek post via mijn aaifoon!
- Antwerpen boven
- DAT BELOOFD MET VUURWERK NIEUWJAAR..DAT IS DE UITGANG NAAR ATHOMIUM,HEYSEL...ALELOUJA
- weinig werk doet een luiaard luieren, veel werk ook
- Dat ik een klompvoet heb is nooit de doorslaggevende aanleiding geweest om landbouwer te worden
- Aandacht aan Genk supporters. Match vanavond wordt gestreeld via YouTube.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.