Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- Een partik die niet verhult sympathieën te hebven met neo nazi's en afstammelingen van de collaboratie ?
- Hoeveel is het geworden tegen moaris ?
- it's hard to win against a smart person, but its damn near impossible to win an argument with a stupid person
- Je bent echt gek,je moet eerst eens research doen en dan praten , de grondwet nalezen en de discriminatie wet,dan verder praten
- Een man zonder buik is als een appartement zonder balkon
- De verdediger gaat te Driest in op Mertens
- 13rat13: geel voor die keeper vinnek gwn voor komidie
- Na een tijdje leerde Linda een andere man kan.
- als het regent in maart is het weer weer wat opgeklaard
- Gisteren de kut van mijn moeder gezien! Ik wist niet wat ik zag! Allez ja, ik wist wél wat ik zag maar euh... man wat was dàt!
- Nee nee nee, ge snapt het dus nog altijd ni he!
- 'En wat vind JIJ leuk?' 'Het woordje LEUK al zeker niét!'
- en stoenk et al veu' da 'kik binnekwaam?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.