Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Wij zijn pas tevree, met een kwootje van Dwarsbalk.be op elke plee
- Joris ich dink zelfs det ter ter ein kepot hait gesjiekt want hai steit met een rooi fluo bakkes van ziene zak te make biej tanja
- Dat je stinkt is niet de reden dat ik niet bij je wil zijn, ik ben gewoon liever bij mensen die niét stinken
- een kraai op het erf brengt dood en verderf
- Resource at '/content/teveeltijd/nl/fisting/s-zine/praktijk.asp.html' not found: No resource found
- Iedereen spreekt van mijn drinken maar niemand spreekt over mijn dorst
- mja toch een adertje onder het gras
- Een afvallende bal voor Lazare, door een benenbos wringt de bal zich naar Vandevoordt. Die heeft er geen moeite meer.
- it's hard to stop the chinese infasion for some culbs. but please leave the chinese outside as much
- ik krenk dus ik besta
- "ik pis nooit in de douche. Ik pis wel ooit vanúit de douche in de lavabo" "En ik pis altijd vanuit de lavabo in de douche!"
- ik ruik mezelf!
- weet ge wa IK denk? da ge stillekesaan misschien beter eens gaat kijken voor iets anders, da denk ik!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.