Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- What in the bibbity bobbity holy fuckballs is this shit?
- 'Filip Joos vraagt of iemand in Brussel hem kan horen, spijtig genoeg wel.'
- IK WORDT GEK VAN DT-FOUTEN!
- Dit is de website voor voetballers van wie de geaardheid (al dan niet terecht) in twijfel wordt getrokken
- All BOB SINCLAR SONGS SOUND SIMILAR AND THEY ALL SUCK!!!!
- Vanaken moet dringend eens leren dat de JPL geen breiclub is.
- DAN LAAT IK MEESTAL GEWOON EEN SCHEET!!!!
- No, chi's not
- altijd LOL aan je msn-naam toevoegen, lol!
- Dertien rare eenzaten in groep, eentje met een nieuwe telefoon, een Nokia
- Als Filip Joos al zegt dat niet elke standard supporter hersens heeft zal het wel kloppen
- Slap... héél slap!
- daar gààt je gezellige avond!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.