Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- En de resort in de remorque Raymond!
- Waarom heet een WC-bril een WC-bril? Omdat je er een hoop door ziet.
- allei! Bewegen!
- als een moeder haar kind uitscheldt voor hoerenkind kun je haar geloven
- blaffende honden maken een hoop herrie
- ik heb me bont en blauw geërgerd
- ik wou da ik dit thuis had staan. jezus wa een bazenbak
- In het Roze Orkest speelt de homo de hobo en een faggot de fagot
- ®Perann »
- Het is open trappen indeuren
- omdat ik zo stink of wa
- het was een scholenloop van omstandigheden
- Papa ik heb barstende zweetpijn... Wat is dat jongen? Ik heb het heel heet....
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.