Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Ik heb de meest deprimerende kakjob van de hele wereld!!
- Seg, mag kik na ok es iet vraoge?
- Fijn dat je erover nadenkt haken met mensen dan, maar mooi, gewoon zo, jij geen netels tenzij oprecht
- Als zeep op de vloer valt, is de zeep dan vuil of de vloer dan proper?
- It wasn't any fun at all! You have been farting in the car all the way down to texas baby!
- Amai Frank Raes is goed bezig... Rik Tommelein | orka’s zouden dolfijnen zijn... en dan te bedenken dat de match nog moet beginnen
- Staat ze me daar wat zwanger te wezen gvd!
- de audicien vindt het ongehoord
- It is remarkable, very good message
- in het wilde westen schieten
- ...en dat los je dan maar op door ervoor te zorgen dat je broer spam in zijn brievenbus krijgt of hoe moet ik het zien!?
- Stop jij bij het vegen pas als alles weg is of is een bepaald percentage genoeg?
- Eindelijk een seizoen met een constant spelpeil bij Standard, namelijk elke week ongelooflijk troosteloos, beschamend slecht
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.