Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- Oh? Vurwa dè nou wir?
- Radhia vertrok dan maar terug naar Azië omdat hij zich in Nederland niet thais voelde
- Ik doe geen vlieg kwaad - I do no fly angry
- is dit normaal gedrag voor een minister van justitie? Ik vraag het voor en clown die denkt dat da dus volstrekt normaal is.
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Elis, de schepper´s vieze oom bedacht raadzaam hoe hij haar tweede garage kon inpalmen voor onwettelijke doeleinden
- Het zijn altijd dezelfde werkwoorden die verkeert vervoegt worden
- Hij is in zijn eer gekrent en zou in een eerste reactie aan Kompany en co laten weten hebben dat hij
- Dàt zou pas ongênant zijn!
- Ich lach mich de lul oet de boks...
- LOEPZUIVERE PENALTY , maar noch de scheids, noch de lijnrechters, noch de vierde scheids, noch de VAR ziet dat? RONDUIT BECHAMEND !!!!!!
- Mor hou toch op enzo weet ge
- 86' Racing Genk lijkt niet instaat om nog dichterbij te komen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.