Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- meestal is da tututureuttttuuuuuuu en dan een immens lange stilte
- DAN HAD JE MAAR NIET ZO STOM MOETEN DOEN!!!
- Juffrouw wij hebben thuis geen speeksel
- en stoenk et al veu' da 'kik binnekwaam?
- Nieuw tactiek , de andere ploeg maak speler op . Om hem onmogelijk te maken bij zijn Club. En dan ga ploeg hem opgestoken heeft , lopen met speler zonder extra moeten bij betaald worden moest speler nog goed verstandhouding zijn bij zijn Club
- Djiezzes maaan!
- Winfred used to cry himself to sleep lately
- Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
- woar hedde gij die zonnebril vuur nodig gij hedt toch al paardeschoenen?
- Voor de rust al 0-4. Werk aan de St Eloois Winkel
- Ha beste muzikanten! Ik ben op ziek naar een banjo.
- Vanaken moet dringend eens leren dat de JPL geen breiclub is.
- Lida Krinnen, een obsessieve vraatchirurg uit Mechelzande, heeft haar lichaam in drie zones (spreek uit: zaahnes) ingedeeld: "hier", "daar" en "soms".
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.