Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- De tribunes van Sclessin zijn al voor meer dan de helft leeggelopen. De supporters van blauw-zwart verzorgen de sfeer in de slotfase.
- Zwen is al geruime tijd blogger op deze site en heeft qua posts altijd wel wat
- Gisteren is geweest, morgen moet nog komen. Dus vervul vandaag al je dromen.
- we proestten het uit toen we de stand bekeken na de 13e speeldag
- De spreek woord had niet mogen had zelf zijn niet weten hebben toe gelaten spreek van weet nooit offer van jou tijd
- heb weer op het verkeerde icoontje gecliqued
- All asses must be shown
- Land Of The Because Of The Brave USA Free
- Weet iemand hier in de buurt waar ik een scherm van de tablet. Niet al te duur
- zijn daar foto's van?
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- zuid amerikaanse vrouwen hebben vanaf hun 40ste meer kans op struikelpartijen als gevolg van hangborsten
- Fency Lebberket, voorleesmoeder in een tuningclub, heeft vorige week een vleermuis gezien
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.