Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- Kruip in mijn bef mazt
- Hell hath no Fury...like Christine. How do you kill something that can't possibly be alive?
- En jij? Heb JIJ vandaag al iemand uitgelachen?
- Het zou mooi zijn mocht ik de plooien die de tijd heeft gevormd gewoon kunnen gladstrijken. Ik voel me de laatste tijd namelijk niet zo comfortabel tussen al die kreuken.
- zamanını boşuna harcamak kullanışlı
- Behoefd niet a l tyijd een scht iijffout te zijn.
- Want amai ze, ik heb echt zoiets van goh, weette
- Het Schrödinger probleem
- KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK LINKSDRAGEND BEN!
- Stom he, als je steeds de eindletter 'n' weglaat!
- Buffalovince: Slapen 's middags kan best, kijk maar naar onze verdediging
- Woordenweetjes, flauwe zever en serieuze dingen op één site... Wat moeten we daar allemaal van denken?
- Arguing with a smart person is hard, arguing with an idiot is impossible. Don’t even try to argue with them.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.