Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- today in sbs they said kasamh se cast is soon going to turkey[Inbastul] for a shoot
- waarom gaat een belg op zijn brommer naar de boeren... om te kneugelen!
- Dit moet wel de interessantste niet-interessante website zijn
- een dove pastoor vindt geen gehoor
- m´n inspiratie is niet 100% aanwezig vandaag
- Ik kreeg een burnout in Turnhout
- Mick jagger mag iedereen doodschieten die lelijker is dan hem.
- Ik had het anders wel te doen met die 65+er met een bos wortels op zijn hoofd daar in Hamburg…
- Rondtrekkende dievenbendes teisteren met duizenden euro’s meenamen, Rondtrekkende dievenbendes teisteren met regelmaat de gemeenten vlakbij de E313.
- An interesting dialogue is worth comment. I feel that you must write more on this topic, it won't be a taboo subject but typically people are not sufficient to speak on such topics. To the next. Cheer
- wie de lat hoog legt springt er onderdoor
- Wat staat er vandaag op het programma? Zetelliggen, zakdabben, boeren en ruften. Én tv-gapen
- houd is uw bekeek man
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.