Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Tom Boudeweel over Europese tik voor AA Gent: "Geen rekening mee gehouden - Tom Buildepond over European slap for AA Gent: no calculation with geheld
- Het is wel duidelijk dat moderne huizen en andere gebouwen met snot aan elkaar hangen.
- Daarstraks tijdens de middagpauze een buizerd zien kakken. In volle vlucht. Belangrijk.
- Alles stinkt
- Wa bedrijf!!!
- WE DO WHAT WE WAИT
- Sommige mensen beweren nooit scheten te laten, maar ze herkennen wel het geluid als iemand anders er een laat. Ja, héél geloofwaardig.
- Opdoffer voor STVV vlak na de rust: Refaelov trapt Anderlecht vanop de stip op voorsprong. Upduller for STVV flat after the rest: Refaelov stairs Anderlecht fromup the dot on frontjump
- random tekstje
- Ik ben niet haatdragend maar ik vind Schandard wel de misselijkste ploeg van heel de wereld, inclusief lagere klassen, provinciale clubs, café-, bedrijfs-, mini-, zaal-, en tafelvoetbalploegen
- Gelukkig voor de Britten blijft het pond stabiel op een halve kilo staan.
- ...en dat los je dan maar op door ervoor te zorgen dat je broer spam in zijn brievenbus krijgt of hoe moet ik het zien!?
- als jij da argonant gedoe van gisteren goe keurd awel dan val je me vies tegen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
