Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- hey up BIG UP!
- Onze scanbot beoordeelt jouw bijdrage op dit moment als spitsvondig, maar begin nu maar niet direct te denken dat je heel wat bent!
- Ik kan niet kantklossen en dat vind ik niet eens erg.
- u hebt de gave om veel onzin te zien in één zin vol verontwaardiging en afschuw... Trek nog een selfie...
- Heej August ben jij nog niet uitgerust? Heej ja heej ja hooow!
- Nou ik was, ik was heejlemaal... flèbberjgèsjted
- Heeft de mensheid aan het einde van de ijstijd ook zoveel trammelant gemaakt van de opwarming van de aarde?
- bu waas Thieuke inne sprint???
- Ja doa bin ich ...moot er nog knauf zeen?
- Waar gaan we het vandaag eens over hebben? Aambeien? Braaksel?
- Jekid Anerjerv, groothandelaar in andijvie en skipakken, legt u gráág de betekenis van moeilijke woorden uit
- The Pidgeon that dropped its full cargo on my head this morning as I was going back home from the shops. I don't know what it had been eating, but whatever it was he dropped about a pint of shit r
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
