Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I want to make at least 4 amazing records ~ µ-Zic
- Na veel vijgen en zessen...
- beter een gat in je hand dan een hand in je gat
- liever een dooie mus in je hand dan je tanden los in het zand
- Roger had diarree, Angelique voelde zich ziek. Stijn had weer eens pijn en Guy zakte door zijn knuy.
- DOS error 53 has occurred
- schuimtrompet
- fœtor ergo sum (ik stink, dus ik ben)
- De plastisch chirurg kende de patiënt maar kon er geen gezicht op plakken...
- maar ja, de gemiddelde aardbewoner is te dom geworden om het verschil tussen bucht en kwaliteit te zien, dus lang leve david guetta met zn kutmuzik
- Hoe gaat het?
Ik mag niet klagen!
Ahzo?
Nee, ik màg dat niet, ik heb redenen zat en zou graag wíllen maar ik màg niet! - er huist een flinke kolonie kruimels onder de toetsen van mijn toetsenbord, die zich er verbroederd hebben met stof, haren en huidschilfers! De letters , , , en zitten vast!
- Seg, mag ik naa ook es iet vrååge?
- De sfeer wordt eerst opgesnoven, evenals de vreemde substanties die her en der liggen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
