Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Coldplay are just four friends trying to make great music ~ Will Champion
- Was stört mich mein Geschwätz von gestern
- Aarsjeuk, wat is dáár nu het nut van?!
- ik weet niet hoe een relatie beginnen
- Staat ze me daar wat zwanger te wezen gvd!
- De La Soul - it´s just me, Marcel and I
- KV Mechelen laat zich hier toch iets te grellig naar de slachtbank leiden. Dat worden komende week pissige besprekingen Achter De Kazerne.
- An interesting dialogue is worth comment. I feel that you must write more on this topic, it won't be a taboo subject but typically people are not sufficient to speak on such topics. To the next. Cheer
- Spreek jij ook gays? "Ja hoojjj! Wij ghaan shometheen even naar een thuincenthrum..."
- Hello. And Bye.
- Ik ben 27 jaar wegenwachter geweest bij vdab en raadt iedereen aan om een lid maat schap en niet vergeten een euro pech af te sleutelen on mis baar toen ik nog in dienst was heb ik drama's mee gemaakt
- Ik kan niet kantklossen en dat vind ik niet eens erg.
- Mieters, de astrante, recalcitrante blaag, met zijn rudimentaire nepotistische handelingen, reageerde stoïcijns op zijn welverdiende optater
- Wie niet stom is moet slim zijn!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
