Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Quoiblief???
- ...en voor de rest KáN JE ME WAT!!!!
- heavensdisconnecticate
- je wordt oud als je bij het schaken buiten adem raakt.
- Onderschat nooit de kracht van achterlijke mensen in een grote groep!
- We gaan rusten met 0-0. Daar is het thuispubliek niet tevreden mee. 44' Het publiek in Luik begin lichtjes te fluiten. SUCCESSUPPORTERS!!
- zoals de galblaas thuis prikt, prikt hij nergens
- Mag echt wel eens zwaar geblesseerd raken voor zijn matennaaiend gedrag al een gans seizoen lang
- Ik zit tot over mijn handen in het haar!
- I have dis vinyl !..😎
- Hij bleek er erg ziek uit te zien
- Ik had mij pecan verslikt in een nootje!
- Etienne van der Zwiecht, eisoptrofoob, mislukt zodanig veel in zijn opzet dat hij er bang van wordt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
