Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- 101 lOl |○| ↿↻↿
- det maakt neet oet...oppen droege goeie, kappen en sjnorken
- Rond het uur maakte Lestienne er 2-2 van, meteen ook de eindStandard.
- VAR : volgens ajax regels
- Gewoon ff over je kleren vrijven met een volle ballon,,dan blijft hy ook plakken tegen het plaffon !!
- GE KUNT MIJN CULTURELE KLOTEN KUSSEN JAN!!
- Ik voel me erg slecht en ben erg bang, bijna niet 's nachts slapen als de dag.
- "Destroying your picture" van Koos Alberts kwam na dit nummer.
- zal ik anders even wat normaler beginnen doen?
- Rasta Kerastasse Kasterlee
- Als spoilers je intrigeren, kijk de wedstrijd dan fullscreen
- Hier stinkts zwar nach nassem Hund, aber es ist kühler.
- Ik zat er meters vanaf, en in een andere kamer, maar ik hoorde mijn broer duidelijk een knallende scheet laten. 16-03-05 22.56
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
