Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- hoer
- dänny dip bovenvernoemd memorabilia vaker behandelen
- Ha beste muzikanten! Ik ben op ziek naar een banjo.
- 's morgens koffie kout, 's avonds een leuter van hout
- maar voor wegbeud niet erg
- Frank Matsmijter, boekhouder voor een criminele organisatie, komt er openlijk voor uit dat hij vooruit komt
- Ik stond mijn zitje in de bus af aan een oud vrouwtje. 's Avonds moest ik bij de baas komen en werd ik ontslagen als buschauffeur
- EN STOP NE KEER MET UZELF 35 KEER PER MINUUT AAN TE MELDEN, MSN-TERRORIST!
- tis nie omdak wijs, da ge moet kijken
- hier in maasmechelen practis nog nooit gehoord een paar seconden geleden · Vind ik leuk
- We gingen op zeilkamp en gebruikten een zeiklamp om 's nachts naar het toilet te gaan. Zeiklamp. Zeilkamp.
- www.lan-Vision.be Garnett to the Celtics!! Diving is cool!!!!!
- Allé t gezond verstand heeft weer eens gesproken over een doen scenario
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
