Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- wa wa waaaaaah
- Hoesten in de elleboog en scheten laten in de knieholte
- Ik zucht van ikzucht
- Nergens gaat de vergankelijkheid van het leven zo prachtig gekleed als in een herfstig bos. ...;-)
- fantastisch, eerst FB vrienden worden, vragen of ge na uw uren zo goed als gratis aan hunnen brol wilt kloten, en als da ni gaat, dan maar defrienden, en zaterdag wat naar de grond staan te staren....
- sendenalen esso es
- In this picture, you can see me standing on a frog
- Meedoen met de gebruikers is ook kudde-gedrag. Oh ja, ik ben cool, want ik gebruik drugs. Suckers.
- Dit wordt het mooiste stadion in België, misschien zelfs in Europa” - en dan komt Cercle een stok in de wielen steken. Hahaha!!!
- Spanklem wordt geopend
- de leerling snapt er niets meer van
- ohocla69: AlwaysRSCA da is volgens mij zelf gene keeper maar ballenjongen... en zelf daar twijfel ik dan aan die zijn volgens mij balvaster
- Groetjes, Bernie Van Grout
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
