Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- Iemand noemde me vandaag onverschillig. Ik trok me er niks van aan.
- op het feestje bij oom Piet was hele goeie wiet
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- oost west asbest
- This is the vile moment a lorry driver takes a sneaky number two next to an industrial estate - then tosses two bags full of excrement over the fence of a business.
- Provinciaalse kruiden
- Was ik maar een wolk...
- Maar al spoedig was ik niet meer in staat om religie en logisch denken nog langer te combineren
- beter achter het hek dan in de sloot
- wie aan de weg timmert heeft veel spijkers
- Ik kwam gisteren thuis en dacht, wat doe ik hier? Ben ik maar op café gegaan... en daar besefte ik dat ik van daar kwam lol
- Existentiėle vragen
- aan wie aan wie aan wie!?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
