Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Maehle Faxhe en Belleh. En Brievehstureh.
- Hier had JOUW kwootje kunnen staan! Maar ja, als je er geen ingeeft...
- Hallo ik gezoek graties kapot fiest ik hept de onterdel nodıng......
- wat heb ik NU weer in m´n tekstballon staan... pffff!
- sendenalen esso es
- Waar is de tijd dat je spelers meenam die op dit moment in vorm zijn ben altijd fan van dries merkenshop geweest maar het vat is leeg
- Hallo ik ben Roel Tijskens en ik componeer wereldhits
- WE´RE SHIT AND WE KNOW WE ARE
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- my backslashes were eaten from my escaped exclaimed echo statement!
- Als ze nou bij Ajax Huntel de stuntel met zijn stunt aankopen en Schreuder er niet uitgooien kijk ik in ieder geval niet meer. Wat n teloorgang
- Ik kom niet opdagen tijdens dopdagen
- miljaar alles zit vast dus nie fietsen vandaag
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
