Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- De maan is een groupie van Richard Klepelgieter
- Dieje mens wordt blij als er iets van Anderlecht mislukt
- Edgardas Jankauskanskankas
- WAAT SJILT ER DICH? BESTE AAN 'T WACHTE OP DÈ ROMMEL VAN DAVID GUETTA OF ZUE?
- Weg is weg en op is op!
- Chééééélq = Geert
- Als we geen elektriciteit hadden, dan moesten we naar de televisie kijken in het donker.
- Hey Folks, For the last days some of you may encountered ugly speed problems from part of our infrastructure. We fought this and we lost. Yeah.
- It comes from the streets. Like the Blues Man improvising with the raw guitarsound, I do the same with my drummachine creating Techno!
- In mijn knuisten ja!!
- als er met modder wordt gegooid moet men zich bukken
- Medisch Carsela
- als je problemen hebt kan je me altijd om zaad vragen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
