Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- ...dat is als gorgelen met snot
- de cafebaas is het goed zat
- Als twee honden vechten om een been is er een been tekort.
- De glimlach is een licht aan het venster van je gezicht, dat toont dat je hart thuis is
- ...en dat los je dan maar op door snot op tegels uit te smeren of hoe moet ik het zien!?
- Een ouwe moet op een fiets leren rijden he
- zet er iets onder.... "banaan" of zo
- oost west, ik doe thuis geen flikker en ons ma de rest
- En de kopbal van Samatta was van te dichtbij en Trossard van te ver geshot dus brugge moest eigelijk 0-1 gewonne hebben als we eerlijk zijn...
- Dik Advokaat zei: 'Nou, dan had ik zoiets van...tja.' - eens te meer een bewijs dat 't een leegheaufdige zaque is
- Porno is de cocaïne van de seksbeleving. Alleen vragen we ons af hoe dat snuiven dan werkt
- We begrijpen dat je maandag misschien afwezig bent wegens het offerfeest. Het is alleen en beetje 'kort dag' om een ander rund te vinden
- Dus, effe samenvatten : er zijn er die denken dat, omdat er een rally-auto te hert ree, er vannacht een gans hert(of was het een hertgans) gans in paniek door Lozen-centrum liep, of vloog? Ik zou met
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
