Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I Suppose Ultimately I´m Interested In Music I´m A Musician I´m Not A Gunslinger That´s The Difference Between What I Do And What A Lot Of Guitar Heroes Do ~ The Edge
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- Fency Lebberket, voorleesmoeder in een tuningclub, heeft vorige week een vleermuis gezien
- de oncoloog heeft geen gevoel voor tumor
- Alles is legaal. Totdat iedereen het begint te doen.
- zijn daar foto's van?
- Waddist? Weer jeuk aan de keutel of wa
- så jävla vidrigt att vi alltid släpper in
- toch nog altijd beter drinken om te vergeten, dan vergeten om te drinken
- De meeste sportschoenen zijn gewoon LELIJK
- als je snel genoeg rijdt kun je zo snel overkop gaan dat het dak de grond nier raakt
- Oh? Vurwa dè nou wir?
- Re: Defour begrijpt enkele ploegmaten niet () Het buitenland wenkt voor veel van die spelers. En ze moeten er niet eens ver voor rijden : Luxemburg!
- Spaar energie: blijf zitten!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
