Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Als ge bij Pepe een broodje Pozuelo vraagt krijgt ge een vervallen broodje met niks op.
- Mijn baas doet niets en ik help hem daarmee.
- Tja Bart, dat is dus alwéér een desastreuze FAIL die je op je actief hebt, op je conto, ... Misschien moet je gewoon weer wat bandwerk gaan doen! Slaapwel he!
- dus, het is beter dat het 's winters weer koud wordt, zodat we meer moeten stoken en vervuilen, en zo de aarde weer opwarmen?
- !seen Winamp
- koos u die garage dus ook
- En maar bloemen schikken...
- tombrugesboyforever: frenzie , niet iedereen is zo intillectueel als gij he
- Pronto, chi gioca?
- I was vershricked
- ik heb de opmerkingen van Han en Sacha verwerkt in de fractie van de BBQ Natuurlijk is je partner ook van harte welkom
- OPOSTI-OPOSTI !!!
- Nul besmettingen de laatste zeven dagen. Gelukkig is er de avondklok van de provincie Antwerpen om dit aantal terug te dringen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
