Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Tja Bart, dat is dus alwéér een desastreuze FAIL die je op je actief hebt, op je conto, ... Misschien moet je gewoon weer wat bandwerk gaan doen! Slaapwel he!
- Als je in god gelooft zal je nooit nog bang zijn. Inderdaad want dan ben je alle realiteitszin kwijt
- Maaine damen oend herren
- What bothers me the most about flat earthers is they still use North, South, East, and West. The correct terminology would be, Hubward, Rimward, Turnwise, and Widdershins?
- We spreken met z'n twaalven af op 12/12/2012 in de 12 Septemberstraat nr 12 om 12:12... Als het dan ook nog eens 12° zou zijn......
- Dè kan toch gèn mins lèèze!?
- We worden K.O. geslagen, maar we staan steeds weer op
- tombrugesboyforever: frenzie , niet iedereen is zo intillectueel als gij he
- Zo van die "goeie grappen" zoals tijdens het koken het onderste stukje van een porei afsnijden, dit tegen je kin houden en mekkeren als een geit
- We have an inheritance of a deceased client with your surname. Kindly reply with your full names ( ONLY ) for more information.
- De Brigitten die we tijdens de bergritten begroetten bleken Britten te zijn
- Dimi de Condé had een band met Lommel .
- als er met modder wordt gegooid moet men zich bukken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
