Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- de kweker zit op zwart zaad
- Luister naar ons, je leert misschien nog wat bij!
- de meeste wind waait weg
- We accepteren véél, maar niet alles.
- Zijn de konijnen op of zo?
- Heeeeeeeeeej!!! Zijn die buizen al gezagen? ...anoniem
- wie de lat hoog legt springt er onderdoor
- Sonnegsen hoas
- verschwende deine Zeit auf nützliche Weise
- Jao sèg hei
- Bedankt meneer de wind is heel vriendelijk, maar ik zal zelf mijn tuin wel reorganiseren en heb voorlopig geen attributen van de buren nodig
- chealrtoi on
- beter in het rood staan dan schulden hebben
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
