Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- het was een scholenloop van omstandigheden
- Wat is dat geklik toch de hele tijd?
- If you were in a car, would you know what accident to do?
- 15 Tage habe ich mit eigenen Augen gesehen, dass ich immer noch Jeans von vor 10 Jahren tragen kann
- Ik stond aan de urinoirs en hoorde iemand de toiletten binnenkomen, enkel om een scheet te laten. 'Die moet al een hele tijd hebben zitten wringen', dacht ik. Gênant.
- hallo, ik hoop dat het goed met je gaat, sta me toe mezelf voor te stellen. Ik ben Monique, vrijgezel zonder kinderen, op zoek naar nieuwe kinderen
- Mijn neus nam vroeger bijna 30% van een foto in
- En de kopbal van Samatta was van te dichtbij en Trossard van te ver geshot dus brugge moest eigelijk 0-1 gewonne hebben als we eerlijk zijn...
- Liefde maakt blind, maar mij hebben ze nooit een witte stok gegeven...
- Statussen de lakens, een andere woordspeling vind ik op dit uur niet meer, en voor stemming heb ik deze morgen al gezorgd. Goeie nacht.
- het onderste uit de kast halen
- IK HAAT HET ALS DE STEMMETJES IN MIJN HOOFD STIL ZIJN... WIE WEET WAT DIE IDIOTEN NU WEER AAN HET PLANNEN ZIJN!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
