Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- STOP TRYING TO APPEACE ME BY CALLING ME YOUR BABY BROTHER! I AM FIFTY-FOUR YEARS OLD!!!
- Ik heb in mijn achtertuin N'tzawloak staan, de bekende, onzichtbare, knalroze eenhoorn. Je kan hem niet horen of voelen en dus ook niet zien. Maar hij staat er wel degelijk. Geloof je me niet? Bewijs dan dat hij er niet staat. Ik ben trouwens erg beledigd als iemand zegt dat N'tzawloak niet bestaat
- Ik heb het gevoel alsof ik schuim
- Spirituality and the Molecular Lunch Break
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- ieder gek zijn gebrek en ieder zot zijn genot ..... om je GROEN te lachten
- zoals het maal is vertrouw ik mijn gassen
- het vogeltje zingt zoals het gebeft is
- the sherpetetor is back van planet wok
- Boudewijn is nu Bo. Het had ook Omgebouwdewijn kunnen zijn
- Er zijn weinig mannen die 'Chantal' heten, denk ik
- Ik moet naar de tandarts, maar die werkt op mijn zenuwen
- Er was eens een man eh, en die moest 7 keer meekomen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
