Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- beter een scheet in de hand dan de lucht van tien
- TWEE TEGEN EEN. EN DAN NOG TWEE IDIOTEN TEGEN ÉÉN NIET-IDIOOT.
- een veel te korte nacht gehad, maar ben ondertussen toch weer fris als een hoertje...
- t´ Inter net is allesinds een oorzaak van foite spelling die hant over hant toeneemd
- Andras Pandy had voor alles een oplossing
- wie in sprookjes gelooft moet maar in de efteling gaan wonen
- als een donderdag bij heldere hemel
- we moeten de handen uit de mouwen stropen
- Ik kwam thuis en er lag een kleverig, witachtig en nogal zilt geurend kwakje op het aanrecht. Zei ik 'kwakje'? Ik bedoel 'Kwa®kje' Hahaha!
- op dinsdag de weerzinwekkende docu "Godvergeten" uitzenden, en op zondagochtend ook gewoon de eucharistieviering. Hoezo hieppokriet?
- 't es ier ni itoalie, 't es ier Ledeberg! Gao keer weg onnozl trien!
- Toen Vormer die handsbal vorig seizoen maakte namen ze de telefoon ook al niet op. Wat een zielige hoop supporters man. Liggen ze dagen lang te janken omdat ze in Genk verloren hebben. Ze hebben verdomme geen bal geraakt!!!!!
- Adolf Hitler zei in slecht Engels dat hij één teelbal wel eunuch vond.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
