Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- Ik heb in mijn achtertuin N'tzawloak staan, de bekende, onzichtbare, knalroze eenhoorn. Je kan hem niet horen of voelen en dus ook niet zien. Maar hij staat er wel degelijk. Geloof je me niet? Bewijs dan dat hij er niet staat. Ik ben trouwens erg beledigd als iemand zegt dat N'tzawloak niet bestaat
- Wij wensen u veel plezier met het ontvangen van dit bericht. Als u echter liever geen e-mails in de toekomst meer ontvangt. Gelieve uit te schrijven
- Ik voel me erg slecht en ben erg bang, bijna niet 's nachts slapen als de dag.
- aterdagmiddag heeft Arjen Robben in een kort filmpje op de media van FC Groningen zijn comeback kond gedaan
- Je moet toch maar zin hebben om die SCHIT van Trump opteruimen.Dat vind Ik
- ALLES wat door religies verboden is, heeft altijd en overal bestaan
- ik ruik mezelf! ik leef onderzee! ik leef onderzee!
- Wij zijn zondig en trots
- een appeltje voor de vorst
- Waarom gebruikte de vader van trump geen condoom ?
- Reeds uren staat Theo peinzend en redenerend in ongelooflijke dubio, ergerlijk!
- Een mens laat 20 scheten, is dat per uur ?
- als de zwaluwen te laag vliegen zijn het misschien pinguins
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
