Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- En dan is het voor ons leuk wanneer die mensen eens komen aankakken (minstens na 10 uur smorgens) en hun handdoek en stoel kwijt zijn
- Ja da weejt ik ja!
- De beste stuurlui staan aan lager wal
- fantastisch, eerst FB vrienden worden, vragen of ge na uw uren zo goed als gratis aan hunnen brol wilt kloten, en als da ni gaat, dan maar defrienden, en zaterdag wat naar de grond staan te staren....
- Turkeys Saved For Breeding Were Eaten By A Fox Last Weekend... The Irony!
- Gazondabber zegt: effe ook nie slecht Om de meest re
- Hoewel het bedrijf verhuisd is naar een nieuw pand, dat vlak naast een spoorlijn ligt, lukt het de baas niet om de activiteiten weer op de rails te krijgen... De sukkel.
- Wat zei Adam tegen Eva bij z'n 1ste erectie. Ga wat opzij,weet niet hoe lang hij gaat worden.
- RSCA - KVM: Thoelen krijgt rode kaart. Wie gaan ze nu in Thoel zetten?
- Jij bent zeker zo'n occultistische idioot met rood lang haar en een bril op die black metal luistert???
- vieze middagpost
- miljaar alles zit vast dus nie fietsen vandaag
- als het kalf dronken is , valt het in de put
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
